Lördag

Nattis kunde inte ses eftersom hon hade ont i magen så jag mötte upp Josefine och Cissi för att gå ut och snacka och dricka, det blev dock liiiite för mycket för min del men det var det värt. Träffade på Niklas och Matte på vägen hem så jag fick sällskap på bussen. Somnade direkt.
Idag så träffade jag Sarah vilket var trevligt, trodde vi skulle till IKEA men det blev Kista där hon hittade ett par schyssta jeans och ett linne, det var kul. Ikväll ska jag hem till Josefine för att se film och bara chilla.
Bjuder på några bilder från igår.
Jag och Cissi
Cissi och Josefine
Jag är dygn rak det ser ut som att jag ska döda någon HAHA
På Theodoras
Josefine och Jag
Josefine, Jag och Cissi
Avslutar med denna fina bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0