Ut på promenad tralalalala

hejsan alihopa! Kom nyss hem efter att ha tillbringat natten hos Max, vi var på bio igår med Jossan så det blev att vi åkte in till stan, vi såg '' I love you Philip Morris'' skit kass film, eller den vra rolig till en början men kass i sliutet. helt flippad, han fejkar sin död för att få killen han älskar och gör massa saker så han åker alltid in i fängelse, som sagt skit wierd film, rekommenderas inte.

Har precis ätit middag det blev potatisgratäng med korv, helt OK. Men ska snart ringa Sarah sen ska vi tydligen ut på promenad :O OMG jag ska röra på mig, vill ju ta bussen men Sarah tycker att jag är lat :( 
Bye

Kommentarer
Postat av: sarah

jaa klart! jag ringer när jag har ätit :D ska snart keekaa :D

2010-03-28 @ 18:13:51
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0