Tagga

Nu är jag äntligen frisk.

Idag har jag först varit hod tandläkaren och mötte jag min mamma för lite shopping, det blev 2 par jeans, leggins och ett par skor, väldigt mysigt. Sen drog jag hem för att chilla o ta dte lungt efter ett bra tag så drog jag och sarah ner på ica för att handla lite gott, jag köpte även middag till mig och min bror som bestog av.....Pizza och hamburgare, värsta nyttiga familjen lixsom :)

Har precis tagit en duch och rakat benen och sådär, imorgon ska jag på kryssning så ska ta typ 5 tåget fast båten går halv 8 men ska fixa lite innan sen vet man aldrig med tågen..

Kommentarer
Postat av: sarah

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :D

2010-03-05 @ 14:04:27
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0