Min helg

Helgen var mycket bra på många sett. I fredags så tog jag och pojkvännen det bara lugnt. I lördags firade vi 8 månader fatta vad tiden går? helt sjuk, vi tilbringade den hemma hos honom med god middag och en ganska sorlig film vid namn precious fast den var sjukt bra.
Och i dag så har vi bara tagit det lugnt, lagat middag som bestog av.....Tacos!! mums, fast jag borde egentligen tänka vad jag äter men funderar lite smått på att köpa ett gymkort men jag är för lat sen tycker jag inte om att träna med andra människor, jag skulle vilja ha ett litet gym här hemma det vore perfekt! ;)

Nåja i morgon är det Måndag igen och det innebär en till vecka med praktik, fast i morgon ska jag inte upp klockan 6 eftersom jag tänkte ta en senare buss vilket betyder att jag kan gå upp vild halv 7, vilket jag tycker vore sjukt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0