Min dag! Långt inlägg

Dagen började iaf med att jag åkte till Praktiken vid 7 tiden var väl där vid 8 ungefär så pratade jag och David om betygen och sådär, fick även en vas som en present, ser det lite mer som en födelsedagspresent hihi. Sen gav jag alla en stor kram och även dom i receptionen, kommer sakna det ställe rätt mycket. Men ska dit efter sommaren och hälsa på, dom ska bygga om där i sommar så måste se hur det ser ut efter ombygnaden.

Men det värsta var när jag skulle hem igen, klockan var runt kvart över 8 så jag hade tid på mig att åka hem eftersom jag började vid 10, men iaf jag tog tunnelbanan mot vällingby vid kvart över 8 tänkte stiga av vid fridhemsplan för att byta till tuben mot kista och sen åka därifrån hem nåja ni fattar, men vet ni vad? Jag somnar ju självklart på tunnelbanan och vaknar upp vid stora mossen av att tunnelbanan står stilla, så jag sket i att åka tillbaka utan tänkte då åka till Josefine (hon bor i vällingby för er som inte vet) så kunde lika gärna sitta kvar men det går ca 5 minuter och tunnelbanan har fortfarande inte rört på sig. sen hör jag att mannen som kör tunnelbanan säger att det är trafikkaos och att ersättnignbuss är påväg, jag stiger av tunnelbanan iaf och ser att folk går ner mot vägen jag följer efter strömen men frågar sedan en tant om hon ska till ersätningsbuss men hon svarar att hon ska ta taxi till Vällingby.

och jag går vidare men sen ser jag typ att folk börjar gå åt olika håll så jag skiter i det och går tillbaka till tunnelbanan där jag ser att en nu tunnelbanna kommer in så jag skyndar mig lite smått och den nya tunnelbanan åker mot vällingbyhållet så jag hoppar på den och tror att allting är normalt igen, men den åker bara en station och det är strömavbrott mellan abrahamsberg-hässelby så det var bara att gå av och gå till ersättningsbuss och vänta där i ca 10 minuter.

Till slut kom jag till Vällingby med en proppfull buss, så jag hoppade av och åkte till Spånga för att byta till tåg mot jakan. Vet ni hur lång resan tog? Jag var i skolan tio över 10 förstår ni att det hade tagit mig nästan 2 timmar från stan till jakobsberg vilket brukar ta ca 20 minuter, dock skulle jag hem i mellan men endå. shit vad jag inte tyckte om SL i morse, visserligen är det inte deras fel men gud va folk var respektlösa och alla skulle på samtidigt, medans jag och några till tog det lungt. Det folk inte förstår äör att bussen inte åker fortare för att judt DU är på.

Nåja jag kom till skolan tills slut vilket var härligt på ett vis, träffa klassen. Jag fick ett grattis av klassen. Jossan ville att klassen skulle sjunga men inte jag haha så det blev på mitt vis, tur det! Jag hade iaf tre timmars religon och satt och skrev lite om förintelsen på datorn. Skulle ha slutat vid 16 tiden men alkoholhanteringen var inställd vilket jag tackar för, hade nog inte orkat suttit där och lyssnat på massa alkosnack. Till lunch blev det hamburgare på Sibylla och ikväll tänkte mamma göra hamburgare också, gissa om jag känner mig fet? Haha och ikväll blir det tårta och presentöppning, har dock inte önskat mig någonting typ det gamla vanliga : Pengar, smink, kläder. jag är så tråkig med paket. Apråpo paket, borde köpa något till min kusin som snart ska få barn, fast hon vet inte om det är en flicka eller pojke. Hon ska ha en babyshower tillsammans med hennes kompis som också ska ha barn. Vore ju ohyffsat och inte köpa någonting, så har ett litet uppdrag i veckan. Men nu till frågan, vad ska an köpa? Förslag?


OJ vilket långt inlägg det blev, uops :)

Kommentarer
Postat av: sarah

jag behöver inte komma tillbaka till skolan efter sommaren :D:D:D

2010-03-30 @ 15:37:35
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

tääääääääääääck:D

2010-03-30 @ 21:00:04
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0