Många tankar i huvudet

Jag kommer fortsätta blogg här iallafall, men jag har även en privat blogg där jag skriver saker som jag inte gör här, ni förstår. Men just nu så vill jag faktiskt bort från allting, bara en helg eller en vecka, alla är deprimerade nån gång i livet och säg inte till er själva nu att det inte är så, för vi vet både du och jag att det är så.

Men som jag skrev tidigare att jag vill bort och så är det, Jag bor praktiskt sett hemma hos Max men jag vill flytta till en egen liten etta eller tvåa, men jag har inget jobb, inga pengar så jag funderar på att flytta till pappa men jag har mitt allt här i viksjö, jag har mina vänner( som jag ändå inte träffar så ofta) mina barndomsvänner, min mamma, mina bröder,you get it.. Men tanken finns där vid mig, skulle jag flytta till pappa så skulle jag sakna viksjö, men när jag bor här hos mamma så saknar jag min pappa otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0