Måndag

Nu var det sista dagen på praktiken, men ska kila förbi där i morgon för att snacka betyg, David (min handledare) trodde jag skulle sluta i morgon så det blev lite missförstånd, nåja det blir att gå upp vid halv 7 i morgon.

Tur att jag börjar vid 10 i morgon så jag har lite tid på mig att åka från stan till skolan igen.
Ikväll ska jag bara ta det lungt ska snart göra lite middag som består av pasta med korv. Sen ikväll ska jag kolla på Svenska hollywoodfruar, skit galna tjejer tror att dom är 20 men egentligen 50, lite smått kul faktiskt.




Äntligen vår! Hade lite tråkigt på bussen hem så tog några bilder :)

Kommentarer
Postat av: sarah

nääääääääääääääääääääääääääääääääääjzzzzzzzz

2010-03-29 @ 18:28:55
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0