Johan Falk - operation näktergal

Promenaden var rätt trevlig, vi gick OK varvet som det heter här i Viksjö, det tog oss kanske 40 minuter efter det så möltte vi upp Sarah bror Simon han ville på ICA men dom hade stängt så dom gick upp till Handlarn och jag drog hem. Hade tänkt att kolla på Johan Falk - operation näktergal filmen ikväll men insåg att jag redan sett den för inte så länge sen så det skiter jag i, istället sitter jag här och skriver och läser lite bloggar, fast läser alltid samma bloggar varenda dag, börjar bli lite trist! Vore kul att hitta lite nya bloggar.

Nåja ska nog ner till köket och göra mig en macka eller två. Ajuste måste köpa lite saker i morgon, hur ska jag kunna ha koll på allting i denna konstiga värld.

Puss och hej (leverpastej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0