Vilken dag

Det började med att jag åkte till Sarah jobb som jag nämde i det tidigare inlägget, vi fick skjuts av sarah mamma, vilket var skönt. När vi kom in till stinsen så kollar vi runt lite sen skulle Sarah fixa sina naglar och det tog väl 1 timmeungefär, men gud så fina dom blev! *avis*

Efter hon fixat sina naglar går vi in i butiker o kollar runt, fick med mig ett linne hem iaf, sjukt snygg, färglatt :). Sarah fick med sig lite filmer (inte ovanligt) och linne :)
Sen käkade vi middag på Donken, fast det var inte så gott.. Men bättre det än ingenting alls plus att vi båda var sjukt hungriga, men gud va fräscha toaletter dom hade för att vara donken. Sen åkte vi till Kista o sen hem, följde med Sarah hem för att jag skulle låna The Hills sesong 1-2 woho, nu har jag någonting o göra ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0