Väntetid

Hallå, vaknade vi 8 av att mamma väcke mig, somnade om och vaknade vid kvart över 9, sjukt seg. Skulle till läkaren mellan 8-10 drop in tider, så nu har jag varit där, viksjö suger på att vaar snabba, fick vänta typ evigheter på att få komma in.. Satt från 09:50 till 11:30, INTE OKEJ? Jävla skit, märks att jag är lite irriterad.
efter att äntligen fått komma in och kolla upp mina problem så fick jag gå ut igen o vänta tills en sjuksköteska kom, sen när hon kom så fick jag sitta o prata med henne i ca 5 minuter sen fick jag boka tid, en på fredag och en den 16 Juli, kunde självklart inte ta båda sakerna på samma dag, fröstår inte hur dom tänker. Nåja, nu är jag hemma o ska ut o sola tror jag!
Byebyebye
Hallå, vaknade vi 8 av att mamma väcke mig, somnade om och vaknade vid kvart över 9, sjukt seg. Skulle till läkaren mellan 8-10 drop in tider, så nu har jag varit där, viksjö suger på att vaar snabba, fick vänta typ evigheter på att få komma in.. Satt från 09:50 till 11:30, INTE OKEJ? Jävla skit, märks att jag är lite irriterad.
efter att äntligen fått komma in och kolla upp mina problem så fick jag gå ut igen o vänta tills en sjuksköteska kom, sen när hon kom så fick jag sitta o prata med henne i ca 5 minuter sen fick jag boka tid, en på fredag och en den 16 Juli, kunde självklart inte ta båda sakerna på samma dag, förstår inte hur dom tänker. Nåja, nu är jag hemma o ska ut o sola tror jag, det är ju sjukt varmt!
Byebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0