Studenten avklarad - nästa jobb.

Studenten var bäst! Inga ord kan beskriva hur glad jag var när jag äntligen sprang ut ifrån skolan! Jag är så glad att aldrig mer gå dit igen dock fick jag ett erbjudande att gå ett fjärde år, men tackade nej, vilken jag är glad över. Kommer inte orka, ska dit imorgon eller idag för att vara exakt och lämna böcker så jag slipper betala. Sen ska jag till stan, ska försöka hitta en bikini som passar mig.

Jag kommer inte orka berätta om studenten men det var det bästa jag gjort, utgången på kvällen kunde varit bättre men kom hem vid halv 5 och sen dess har jag varit seg, kom nyss hem efter ha varit och firat ludde som fyllde 20! Stort grattis! Vi planerade sommaren och det kommer bli crazzyyyyy! Haha, nej sängen kallar, är dödstrött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0