rolig rubrik. haha

Igår var jag ute på villan med några ifrån skolan, blev en aning för mkt så idag mådde man som man förtjänade. Sov hos christopher med Jossan, fett onödigt eftersom jag ändå hade 10 minuter hem men jossan ville sova hos christopher så jag hängde med, kunde ändå inte gå hem själv. okej visst så full var jag inte men en aning för mycket. Det blev ganska myclet drama under kvällen, inget jag tänker skriva ut här. Men hade hyfsat kul iaf, fast ångrar att jag drack för 600.. nåja en bra utekväll får man kosta på sig lite extra. Jag klippte mig igår också, väldigt nöjd, tunnade ut håret en aning också. nöjd nöjd nöjd. Fast mamma blev lite nojjig när jag sa att jag tunnade ut mitt hår, men det är för varmt för att ha hår på skallen nu, önskar att man vore en kille ibland.

Hade skola idag också, kändes lite halvt onödigt men vi skrev på lakanen till flaket och hade betygsnack i svenskan. Och i morgon ska vi spela kubb där vid jag bor eller aa typ 5 minuter ifrån, överlycklig! Sovmorgon! Haha börjar 10 men går ifrån mig vid 09:50, hihihi.
Sen efter skolan åkte jag med Max till Kista där vi köpte det sista inför studenten, jag köpte lösnaglar eftersom jag inte kommer hinna fixa manikyr tills på fredag, så körde lite fake. Men blir fint hoppas jag annars blir jag sur haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0