I MORGON TAR JAG STUDENTEN, FYFAN VA JAG ÄR BRA!

Idag hade vi mysdag med klassen, helt underbart, vi spelade brännboll och käkade tårta och korv, ja vi åt tårtan innan vi åt korv, käkade mer tårta än korv haha, bra där!

Efter mysdagen var ''slut'' eller när alla började dra så fick jag och några vännner skjuts till skolan av våran lärare, det uppskattades! Hämtade alla börcker och shit, tömde skåpet med andra ord, nu är det snart över!
Efter skolan så åkte jag med Max till sumpan där vi mötte upp hans mamma för att handla inför hans student sådär sista grejerna! wihow! börjar bli taggad nu,

Provade nyss min studenklännign plus skor och jag kommer vara galet snygg! haha nej men jag kommer vara fin!
Måste fixa mina naglar och shit nu, sånt man inte orkar i morgonbitti, börjar 8 med champangefrukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0