Full rulle!

Idag var det fullsatt i restaurangen, helt åt helvete gick allting kändes det som iaf, jävla kärringar som klagade. och ett par som firade massa månader och så fick man kolla legg sötnosarna hade precis fyllt 18, grattis på dom!
Hann med 23:43 tåget iaf så det tackar vi för. Sarah ville att jag skulle med till stinsen så det följer jag med på, hennes mamma ska köra oss dit så det tackar jag för, tack Carin! haha ajuste Sarah berättade en rolig sak för mig idag att hennes mamma hade fått visa legg på systemet, men Carin tog det som en komplimang så känn dig ung :D

I morgon får man sova ut, häääääärligt sen ska jag förbi Spånga typ där Sarah jobbar :), så ska vi till stinsen sen, men jag uppdaterar kanske i morgon, beror på... OM jag orkar och OM jag inte måste skynda mig, bussen går ju trots allt 15:45 så det betyder att jag MÅSTE gå senast härifrån runt typ.... 15:30 ska till en lång busshållsplats, annars brukar det ta ca 2 minuter att gå, men herregud... Kul o läsa att jag skriver när jag måste gå till bussen o hur lång tid det tar?! haha booooooooring, vi hörs



Kommentarer
Postat av: sarah

min mami kommer bli glad när hon läser det hära hihi :D:D

2010-06-17 @ 07:46:29
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: Mami

Wohooo :)))))

2010-06-17 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0