dom senaste dagarna..

Man märker att det börjar bli sommar på riktigt!

Anyway dom senaste dagarna har jag grillat, varit ute o solat, träffa gamla vänner, aa typ det :)

kan berätta lite kort om dagarna eller det jag minns iaf

Tisdagen: det började med att jag och sarah åker mot solna för lite bus sen vidare till kista där vi käkar luch och kollar kläder försöker fortfarande hitta en bikini som passar men det går inte, jag har för stora tuttar helt enkelt :/ haha senare på kvällen så mötte vi upp gamla gänget och grillade, galet mysigt, vi tänkte leka gamla leken ''burken''  men alla bangade, iaf senare när alla skulle dra så skulle jag med matte till bussen men den kom aldrig så han slaggade hos mig.

Onsdag.: Börjar med att jag vaknar vid 8 av att väckarklockan ringde, matte skulle upp till skolan så vi ställde min väckarklocka, senare går han. Jag somnar om och vaknar vid 11 helt död får stressa som ett as för att ska åka med 12 bussen och måste ducha, fixa mig osv det där man gör på morgonen när man vaknar. Hinner med bussen, ska till Cissis utspring så möter Josefine o Tobbe vid vällingby kommer dit vid kvart över 1, sen åker vi mot hässelby där vi kollar på när cissi springer ut, därefer blir det mottagning hos henne, där det bjöds på mat, det blev tacos, senare på kvällen så drog vid ut för att fira att cissi tagit studenten!
Det blev jag, Jossan, Josefine, Cissi, Max och Andrey kom förbi också! Vi drog till Hard rock café, det var helt okej, dom stängde lite tidigt tyckte vi, men det blev nattmat iaf, blev lite irriterad på en kille som stirrade på mig medan jag åt, det var kul till en början men sen blev det iriterande.

Torsdag: Vaknar upp hos Max, jag gjorde frukost!! Kan ni tänka er, att JAG gjorde frukosten TILL OSS! haha crazy, det var bara för att Max har gjort illa sitt finger och han får inte anstränga det för mig så jag tog på mig ansvaret och gjorde frukosten så gullig som jag är. Efter frukosten så fixar vi oss och åker in till NK där vi ska lämna tillbaka en väska, jag sträckte till min fot i NK trappen, det gjorde sjukt ont men blev bättre sen, tur att jag inte ramlade iaf då hade jag skäms ihjäl, tyckler sånt är otroligt pinsamt. Efter NK besöket åker vi mot Kista där vi möter upp Sarah för att shoppa lite, eller Sarah och Max skulle shoppa haha. Max får med sig en jävla massa påsar hem, crazy boy det där. Sarah får med sig filmer och lite nya kläder :)
Efter kista besöket åker jag och Sarah hem och Max hem till sig. Sen när jag kom hem hann jag vara hemma i några minuter sen tvingar jag med Sarah ner på ica för att jag och Min bror skulle käka pizza tillmiddag, så snäll bror som man har så bjöd han. Jag känner att jag har ätit alldeles för mycket, mår grymt illa.

Nu har jag skrivkramp, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: sarah

längsta uppdateringen ever!!!1 D:D:D:D

2010-06-11 @ 00:04:09
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0