01:51

Sådär, nu har jag fixat mig inför godnatt-inlägget, i morgon ska jag upp vid 12 för att inte sova bort hela dagen! därefter ska jag in till stan eller ska in stan vid 13:23 haha eller då går bussen, vad jag ska göra tänker jag inte berätta så nu får sluta vara så nyfikna!

Kvällen har iaf spenderas med Josefine och Cissi, vi såg på filmen Streetdance 3D, den var jävligt bra. Trodde det skulle vara någon sunk film, men Josefine valde en bra film. Lite minus att den var i 3D men det var bara för att det var streetdance med, lite minus men filmen var bra! Det kommer komma ut en streetdance 2 också, eller dte har jag bestämt eftersom filmen  måste ha en uppföljare! Ni som ser filmen förstår nog vad jag menar :)

Nej, måste sova nu. Puss o godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0