Nyår plus dom senaste dagarna!

Nyår var bäst! Det började med middag hos Josefin med trevligt sällskap alltid uppskattat. Lite senare under kvällen så smällde vi raketer som man gör varje år och sen gick vi tillbaks in till Josefin och värde oss innan vi fyllekäkade på Statiol, vi tog taxi hem eftersom nästa tunnelbana gick om 1 timme och det går så mycket snabbare med taxi!

Under dom senaste dagarna har jag inskaffat mig lite nytt i garderoben, men kanske inte lika uppskattat när hela mitt studiebidrag är borta, tur att man har en pappa o mamma som bidrar med pengar haha! Nåja, strax ska jag kolla på Gordon Ramsay's the F-word, sjukt bra pogram.


Slänger in några bilder från nyår



Jag!


Våran fylletårta, inte god!


Inte taggade på att vara med på bild


Jag och min älskling!


Påväg ut i kylan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0