Lekt i snön

Har totalt glömt bort att jag ens ägde en blogg.. Nåja kvällen tillbringade jag med min underbara vän Sarah och vi hade snöbollskrig med två andra vänner, rätt kul tills det blev så jävla kallt och snön började smällta på mig, hade nog snö överrallt, men alla mot mig -.-. INTE KUL!! haha nästa gång vi ska leka i snön som små barn ska jag ha täckbyxor och varmjacka, mössa, vantar och halsduk! Jag ska se ut som ett litet barn!!

Ni kanske tycker att jag är löjlig som leker i snön, men vet ni vad, i dont care för dagens samhälle med alla 12-åringar som precis börjat sminkat sig och gå med höga skor och klä sig efter modet what do i know, men ni förstår vad jag menar, lixsom när jag var runt 11-12 lekte jag säkert med barbie och bilar, inte brydde jag mig om smink och vara ''populärast'' i skolan, samt ha dom finaste kläderna efter modet! Så jävla sjukt.. fattar inte dagen ''ungdommar'' om man ens kan säga det..


Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

hahahaha



GO NATTHA, GO NATTHA, GO NATTHAAAAA!! :D

2010-01-13 @ 10:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0