Helgen

I Fredags bjöd Sarah på middag som bestog av Lövbiff, Potatiskroketter och Beasås, riktigt gott. Efter det blev det några Las Vegas avsnitt och sen två filmer, 10 orsaker att hata dig och stick it, sköna filmer, speciellt stick it!
Sen snackade vi massa så det var mys att ha någon att prata ut med, det uppskattas alltid!
På Lördagen så blev det Tacos hemma hos Sarah, jag hjälpte till och laga maten denna gång, cread till mig! Sen blev det lite mer Las Vegas avsnitt innan jag skulle vidare till stan för att möta Max, klockan blev sent så jag bestämde mig för att sova hos Max.
I Söndags så vaknade jag upp hos Max, han skulle bege sig till jobbet och jag åkte hem, jag missade precis tåget i centralen så fick sitta där en halvtimme, det sög rätt hårt, men det gick snabbare än tänk. När jag väl kommit hem ville Cissi ses för att bada/sola så jag packade mina badkläder och drog mig till Hässelby. När jag väl kom dit började solen försvinna, men positivt som jag tänkte så kommer säkert solen tillbaka, men den gjorde det inte. Jag skippade o badade, var typ 14- kändes det som. Sen kom Josefine och Tobias och gjorde oss sällskap. Cissi och Tobias badade, sen dorg vi hem till Josefine. Och nu är jag hemma!
Sarah o Jag! <3
10 orsaker att hata dig
Stick it

Kommentarer
Postat av: sarah

haha jaa :(

2010-08-02 @ 11:12:08
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

haha klart du är!

love yah too <3

2010-08-02 @ 11:13:02
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0