Tandläkaren

Idag har jag varit hos Tandläkaren, kom dock en halvtimme sent. Men jag dök upp iaf, tanken som räknas eller hur? Receptionskärringen, ursäkta språket, men hon var fett dryg. Jag hade ringt innan och sagt att jag var en en kvart sen (det blev dock en halvtimme för att jag missade tåget) så blev hon fett sur för att jag inte ringt? Jag ringde ju för i helvete, kärringjävel. Men det gick bra hos tandläkaren iaf, om ungefär 8 veckor får jag nog ta bort min tandställning. Det har blivit så fint, min tandläkare va så glad att jag hade skött mig så bra! Cread to me!
Men nu ska jag packa, åker ner till Gotland i morgon - är där tills på Tisdag! skööööönt
Nu har jag gummisnoddar fram, gud så sexigt! Men det är fan värt 8 veckor till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0