Regn och stoppsignal

Okej, detta var nog bland den värsta dagen i mitt liv, det spöregnade imorse. Jag var tvungen att lämna in ett par i skor i stan, hur jobbigt kunde det vara? Jävla pain in the as.. När jag kom till Jakobsberg så går man under en tunnel för att komma upp mot tågen för er som inte varit där, det var översvämning, men jag hade rätt brottom till tåget så jag gick i allt vatten och var dygnsur, men hade inget annat val. När jag väl hade varit i stan så åkte jag med tåget hem och sen fick sitta i tåget en halvtimme extra för att det var stoppsignal
Nu ska jag ner på ica med sarah, byebye

Kommentarer
Postat av: sarah

mjaaaa den funka väl att kolla på :D

2010-08-04 @ 07:59:16
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0