Hos Josefine

Hej allesammans! Igår mötte jag upp min vän Nattis och snackade masssor av gamla minnen, det var mys! Efter några timmar i stan åkte vi till Elmer där kvällen spenderades. Det var mys. På hemvägen så träffade jag Tette och Ali, men trodde dom skulle vara socialare än dom var med det var dom inte, synd att man ska förändras så mycket p.g.a en kille. Nåja hennes problem när det tar slut (:

Pratade med Sarah i telefon efetr jag lämnade av Nattis, det var trevligt. Vi ska ses på lördag och grilla och träffa massa folk som man inte sett på ett tag så det längtar jag efter, sen saknar jag sarah också!

Nu ska jag vara lite social med Josefine och Cissi, ikväll ska jag ut och dricka.

P O K


Bara för att inlägget blir så jävla tråkigt utan bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0