Hemma!

Sådär, hemma igen. Har varit hemma sen halv 1. Tog morgonbåten ifrån Visby vid 7, vilket resulterade att jag fick gå upp 04:45, MEN jag är glad över att vara hemma igen, kommer sakna en viss personer därnere, ska försöka åka ner så snart som möjligt!

Men dagarna på Gotland har varit helt underbara, eller ja det flesta av dom. På kvällen fick man inte sova förens halv 3 ,sen blev det drama och bråk vilket resulterade till en deprimerad lägenhet, så jag o Cissi gick ut och drack lite, mycket mysigt! Sarah ringde på kvällen, fast minns bara lite vad hon sa eftersom jag var lite dragen men jag hade en anledning :), nej men iaf.
Jag har iaf haft en underbar tid med Cissi och Josefine (och dom där nere såklart) vi ses snart!
Ikväll ska jag träffa Sarah, har massa skvaller och hon också, så vi ska ut o käka och snacka om allt som hänt under dagarna.
Glömde kameran och cissi desamma, så det blev lite halvkassa mobilbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0