hemma igen

Nu har jag tid och skriva lite grann.

Igår kom jag hem ifrån landet. Direkt när jag kom hem så hjälpte jag min bror att packa in saker i bilen och sådär, nu har han flyttat till en lägenhet i Bålsta.
På kvällen så drog jag, Max och Jossan på bio och såg trollkarlens lärling, jävligt bra film. Rekommenderas verkligen, sen efter filmen var slut så ringde Kim oss och ville ses, så vi åkte och mötte honom efter vi varit hemma hos Jossan och Max. När vi mötte upp Kim, Ludde och Robin så chilla vid vid båten som låg i Huvudsta, sen börja vi dricka och snacka. Det var najs, idag mår man som man förtjänar. Ja det blev en aning mycket dricka igår..
Det blev sjukhus besök på morgonen också, det var ju lite scary. Min vän Ludde svimmade av och slog i huvudet i en kant, så det började blöda och han fick åka in och sy. Usch, nu mår han bättre iaf, tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0