Party all night long

hejsan hoppsan, jag mår helt underbart för det är lördag och jag ska festa hela natten lång, blir som vanligt med mina favortiter, Jossan, Ludde, Kim, Sofie (?), Max och Sarah. Ska snart käka pizza till middag vilket kommer bli sjukt gott, tur att man inte behöver tänka på vikten iaf eller vad säger ni?
Efter middagen så ska jag och Max hem till mig för att jag måste fixa mig och byta kläder, kan ju inte komma på party och se ut som ett troll med mjukiskläder på mig det funkar ju inte riktigt så.

Efter hembesöket hos mig ska vi förbi Sarah som ändå bor 5 minuter ifrån mig och se vad hon ska ha på sig och göra sällskap till bussen och sådär, jag lovar att ta mycket bilder ikväll ;)
så vi hörs med massor av bilder så får jag önska er alla en trevlig lördagskväll för det vet jag att vi kommer ha! Och take it easy whit the drinks tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0