Life hurts

Jaghar inte haft lusten eller orken att uppdatera dom senaste dagarna, varit trött efter praktiken och fötterna har svidit som fan! Jag har fullt upp för det mesta, går och lägger mig tidigt varje kväll 'ven fast jag börjar runt 10.. Jag måste verkligen börja umgås med min familj bättre. Iförregår träffade jag min pappa vilket var väldigt mysigt även fast det bara var för en stund, jag har saknat honom.. Intressant huh?

Nåja, Max spelar lite UFC och jag kollar runt på kläder på nätet. Ikväll är det party lördag och vi ska bara vara hemma och ha mys kväll med bra filmer och äta lite gott! Ska ner på ica och köpa lite godis. ha en trevlig kväll iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0