Im the best

Kom hem från Robin för ett litet tag sen, mycket trevligt måste jag säga. Först såg vi på dukes of hazzard och sen Saw 2 och Saw 3 filmerna, sjukt äckliga.. Vill se 4:an men vet inte om jag vill sitta och kolla på den haha skumt...
Men det var iaf mysigt och trevligt på samma gång.

Robin hade fixat cola, chips och ostbågar det var gott även fast jag inte åt så mycket ?! Måste vara något fel på mig eftersom jag typ älskar allt som är onyttigt...
Klockan är kvart i fyra på morgonen och jag sitter och skriver vad jag har gjort under min kväll, frågan är hur många som egentligen bryr sig? Jag har en del läsare men ingen jävel kommenterar typ eller ibland, nej pallar inte sitta här och blogga, känns lite halvt meningslöst.. Måste sova puss på er!


Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

1, ofta du vill se 4an och sen 5an? :D

2, det är inte fel på dig :D

3, dummer som skriver blogg vid den tiden :o

4, JAG BRYR MIG :D

2009-09-13 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0