I will always love myself

Tjo alla bloggläsare, bara för att jag är snygg och har mycket och göra så kan jag inte uppdatera så ofta och jag har faktiskt skola eller just nu praktik så orkar knappt heller..Känner mig positiv också haha, men ska snart dra till Max för filmkväll, jossan gör oss sällskap också :), pallar inte kröka varje helg som jag gjort i ett år nu känns det som inte för att jag blir stupfull som vissa andra nämer inga namn ;) fell the pain loosers!


Måste kila, bussen går 35 och måste verkligen sminka mig och fixa mig fast jag är redan snygg, men man kan väl bli snyggare ;) ?



Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

assååå hahahahahahha xD vem menar du? stupfull? vem fan menar du? :D

2009-09-11 @ 20:27:58
Postat av: Nattha

Kan jag ju inte säga här ;)?

2009-09-12 @ 17:58:10
URL: http://missfreaak.blogg.se/
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

säg sen när vi ses :D

2009-09-12 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0