Help me out

Allt är fuckt up, måste byta praktik men lärarna hjälper inte mig.. Hatar skolan, pissar på allt och alla just nu. Jag och Josefine sa upp oss från våran praktik eftersom lärarna inte skulle hjälpa oss, nu måste vi hitta ny praktik innan Måndag annars är det kört.. Lärarna vet ingenting heller om att jag sa upp mig från praktiken eftersom jag inte tycker det är kul och känner att jag vill byta?! Men vissa fattar ju ingenting helt enkelt..

Som mina närmaste vänner vet har jag stor press på mig annars får jag gå om 2:an... Jag måste börja ta tag i saker och ting, bra jobbat nattha...

Kommentarer
Postat av: o

sök på sjöpaviljongen i alvik super bra ställe med trevlig personal!

2009-09-03 @ 18:04:42
URL: http://stockholmskillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0