Don't want it anymore

Tjena, har haft fullt upp, har knappt varit hemma eller i skolan och pratat med lärarna, men min mamma ska ringa dit på Måndag och prata lite med dom så vi får se vad dom säger och så... Dom hjälper ju inte mig när jag själv vill byta praktikplats vilket jag tycker är helt jävla idiotiskt, men alla har sina åsikter.
Och om lärarna inte vill hjälpa mig och byta praktikplats har jag inget val, än att göra det själv

Nej nog om negativigheten. Drog hem efter ha varit hos max hela dagen lång, han praktiserade och jag låg kvar i sängen, rätt mysigt men han kom hem till slut efter många timmar, just nu är jag kvar här hos lilla Max (har varit hemma imellanåt) vi ska snart kolla film fast vi kan inte komma överrens om vilken film vi ska se båda har ju olika filmsmaker, jag älskar komedi/romantik/tjejfilmer och Max är som nästan alla andra killar som naturligtvis gillar action/thriller och självklart den älskade skräcken haha ni killar är bara för roliga ibland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0