Måndagsångest

Sitter just nu och gör absolut ingenting, kom hem för ett tag sen. fett kass dag fast ingenting gick egentligen fel? Det är måndagsångest som vanligt. På serveringsteorin gick vi igenom massa onödigt skit som att smaka viner med tomat och sen smaka samma vin med tomat och salt på visseligen smakade det olika men vafan äckligt ju. Aja orkar inte sitta och gnälla över min måndag, hoppas eran var bättre än min.

I morgon börjar jag klockan 9 fast jag börjar egentligen 11:40 där sprack min sovmorgon men synd och klaga för ska ju sitta i en aula i två timmar och diskutera rökning och snusning. Intressant, nej? Alla vet väl hur jävla äckligt och farligt det är och röka eller snusa.. Men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: sarah

så du tycker jag är äcklig för att jag röker eller?

2009-10-20 @ 01:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0