Gillberga var najs!

Min helg var super skön, drog till Gillberga med Jossan och grabbarna till Jossans land. Vi åkte in till stan i Fredags och ''storhandlade''mat för helgen, det blev tacos och fläskfile och pommes, galet gott det blev!
Jag behövde iaf inte gymma på söndagen eftersom jag gick/cycklade skit mycket! Var as trött när jag kom hem till Max, annars skulle jag åkt hem till mig, men Max bor ju närmare stan än vad jag gör så det blev att åka dit :). men nu är jag hemma i Viksjö igen.

Ska snart baka något gott tills ikväll och sedan kommer Max hit och gör mig sällskap, det blir en lugn hemma kväll med mys och film! Puss





Grabbarna var ju urtråkiga och vägrade vara med på bild, loosers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0