Söndagsmorgon

Tjena! Nyss ätit frukost som min underbara pojkvän lagade till mig, det blev äggröra och korv och juice, fan va gott. Han är världens bästa! :) Tur att han alltid kommer att vara min och inte eran, feel the pain bitches!

Igår hade jag skit trevligt, va på söder och käkade på grekiska kolgrillen hur jävla gott som helst ska såklart dit och äta igen. Tog en vodka lime som fördrink sen en cola till maten och solvaki (eller vad det nu heter) med fläskfile och pommes och självklart tzatziki till. Runt halv tolv drog vi därifrån så jag mötte upp Max, Kim, Jossan och Ludde i spånga och bara chillade galet, vi träffade på Fredrik och hans polare och satte oss vid en skola och snackade skit, sen kom det 3 stycken fjortisjävlar, en var skit dryg och hon var dessutom 93:a inte lätt och ha ett liv, bicth!

Nåja, ska börja fixa mig ska hem till mami idag och käka Tacos, hörs senare. Puss


Kommentarer
Postat av: sarah

fredrik bäcklund? :S

2009-11-08 @ 17:25:06
Postat av: MaX

nej, en annan

2009-11-09 @ 13:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0