Vill hellre vara ute och sola!

Äntligen hemma!
började dagen med samhäll inte alls roligt fick en läxa som ska vara inlämnad idag, och den handlar om EU. Lite roligt kanske, ska mest renskriva och mest motivara ditt svar, gillar inte alls sånna uppgifter.  på torsdag ska vi ha debatt också. Med min klass lär det bli ganska intressant.
Johan och Billy kommer vara dom som pratar mest skulle jag tippa på. Speciellt Johan han är en kille som ÄLSKAR att prata.

Nu måste jag renskriva arbetet och skicka in som man ha det gjort idag, igår somnade jag mitt i plugget och fick inte alls mycket gjort, hade ont i magen också så jag tänkte att det var bäst att sova, blev ju inte bättre av att man gick upp tidigt och stressade ihjäl sig känndes det som!

Skulle inte vara helt fel och sitta ute just nu och sola men icke sa nicke utan jag ska plugga i det fina vädret!
Och jag behöver ju tillgång till datorn samtidigt som jag ska plugga.. Synd att min bärbara ite funkar då skulle jag inte tveka en sekund på att ut och bli brun samtidigt som man pluggar..

Hörs lite senare

Lite bilder från idag kommer här under:


Såhär såg det ut igår när jag pluggade, inte lite papper som skulle läsas igenom.

Nu till dagens bilder


Jossan och sin fjortispose, men är man fjortis en gång så släpper man inte taget.



Billy, Josefine, Lina och jossan


Lina


Lina som ville visa hur snygg hon kan bli på bild! Riktigt snygg måste jag säga


Jag och Jossan, helt osminkad är jag också, men måste ju njuta av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0