Rubrikbrist?

Nu är jag tillbaka igen, Lägger upp bilder på tröjan för byxerna är bara som shorts, Ett par vita och ett par svarta
Jag älskar den nya tröjan iaf!

Jag har inte börjat pluggat ännu, eller lite kanske, men inte mycket. Snart klar med samhällsläxan, skönt!
Nu är det bara min festvåning kvar. Den jobbigaste av dom alla!
Den kommer ju inte bli verklighet heller, tycker det är ganska onödigt men det är knappt två veckor kvar till skolavslutingen så jag ska ta mig samman och göra klart den förbannande festvåningen!

Puss hej









I LOVE IT

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

vart har hon köpt den tröjan? :o

2009-05-30 @ 19:24:13
Postat av: Nattha

den är köpt på kappalh tror jag :)

2009-05-31 @ 04:10:59
URL: http://missfreaak.blogg.se/
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

den var najs najs :D

2009-05-31 @ 15:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0