Onsdag

Har nästan haft fullt upp i dag, försov mig lite i morse darför jag inte uppdaterade något!
Och tänkte börja med en dagen klädsel som dom flesta brukar göra.

Hade bara två lektioner idag som varje onsdag och det var bild och konditori, på bilden så gjorde vi gips med olika figurer som man redan hade bestämmt sig för. Jag gjorde en hatt, nog det tråkigaste man kan göra..
På konditori så bakade jag och Lina muffins, sjukt gott blev det. Tackar Lina som gjorde det mesta! Glöömde ju bort muffinsarna i ugnen hehe, glömsk man kan vara.

Imorgon är det ju torsdag vilket innebär ledighet för nästan alla, förutom jag dåra! Jag ska faktiskt på jobbinterjuv inom servering, är skit nervös. Hoppas jag verkligen får sommarjobbet annars blir det pappa som blir fattig när han måste betala hela min sommar :)


Jossan


Muffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0