Taggade för debyt? JAAA

Lovely, Nu är jag hemma igen efter skolan, ganska drygt tror vi blev totalt 8 personer och folk gick senare när vi bara satt och drygade oss, speciellt Lina och jag. Vi snurrade med stolen haha. Blev yr och mådde illa, mår fortfarande illa men det är smällar man får ta helt enkelt.

Snart kanske jag ska ut igen och träffa vänner, känner mig så udda och bara sitter inne.. Fast igetligen vill jag bara smita ifrån läxorna och ha lite kul!

Åh ajuste, i morgon är det ju bambambam Derbyt mellan AIK och äckel bajen, fast AIK vinner utan tvekan, det bästa är nog och stå där och se bajen förlora. Jag älskar AIK
Ska dit med Josefine, Jossan, Nico och Nicos kompis, skönt folk!

Skulle igentligen till Baken men kom på att det kan jag ju inte göra själv, eftersom Josefine måste vara med, ( vi har hand om klassens dricks pengar) och vi kom överrens att man måste vara två för att kunna sätta in pengar.
Så det känns ju sådär halvt roligt och inte gjort det ännu, skulle ha gjort detredan igår men jag glömde mitt legg hemma och det gjorde Josefine också.. Sen var jag utelåst så var tvungen och invänta min bror tills han kom hem och då hade banken redan stängt.. Det finns ju fler dagar.

Nu inväntar plugg som vanligt, Hmm max är inne! JA plugget är räddat, nej men skämt-o-sido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0