Seg dag med en skrikande bebis

Hejsan, Idag har jag inte gjort någonting nödvändigt förutom att ha åkt hem från Josefine där jag spenderade natten eftersom jag inte ville åka hem ensam igår kväll.
På sista bussen hem (jag åkter två bussar för att komma hem) så får jag en skrikande bebis som inte vill vara tyst och jag blir nästan galen och vill gå av men jag skulle aldrig orkat så det var bara att sitta kvar på bussen med den skrikande bebisen. Jag överlevde iallefall
Nu sitter jag här och har tråkigt och mår riktigt illa, jag har skit ont i magen känns som att nån står i slår i magen, sen hostar jag och sen förkylningen som kommer riktigt bra nu till sommaren.

Jag Tänkte vara ute och sola idag men jag hade inga solkläder med mig, när jagsatt på bussen höll jag på att svimma av värme, satt med svarta jeans och rött linne! Det var riktigt j*vla varmt ska börja ta med mig ombytten och ett par extra skor nästan gång jag ska ut.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta.. Börjar havl 10 i morgon uppdaterar nog innan jag drar iväg till skolan.

Puss


10 cm klackarna!

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

ooooohlalala vad snygga :D vart har du köpt dom?

hahah, du och bussar. med bebisar.. hahahahah! FETT SYND :D

2009-06-01 @ 00:43:03
Postat av: Nattha

Yeah, jag köpte dom på din sko i kista :)

Jävla bebis som skriker haha

2009-06-01 @ 08:33:01
URL: http://missfreaak.blogg.se/
Postat av: cissi

haha det kommer jag i håg ju att du orkar gå jag skulle bha trilla!!!

2009-06-24 @ 23:20:41
URL: http://http://cecilianitoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0