Middagen avklarad!

Nu har jag och Josefin ätit klart, det blev en ganska enkelt maträtt som bestog av Stuvade makaroner och stekt falukorv. Jag lyckades faktiskt ganska bra. Men jag är duktig (enligt mig själv då)

Nu kommer bilderna från igår. Tagen med mobilkamera, inte bra kvalite.

Puss



Jag när vi grillade


Jossan


Nog godaste cidern jag har smakat


Tobbe, Lisa, Jenny och Katja


Filip, Kim och jag 


Tobbe, Lisa och halva Jenny


Kim och Jag


Kim och Jag


Lisa, Jenny, katja som ser skit allvarlig ut :o och sen Filip


Kim som anstränger sig för att bli bra på bild.


Josefine


Malin, Katja och Jossan


Malin, Jossan och Ludde


Jossan prövade lustgas och det här blev resultatet


Inget mer lustgas för Jossan kanske?


Ludde


Retard som alla kallade honom men han hette Victor


Katja som testar lustgas


Lisa som inte riktigt var berädd på bild?


Kim och jag (kompispuss)


Ludde och Jossan som tar lustgas


Ludde och Jossan som tog lite lustgas innan


Jossan bakifrån


Katja


Marcus som spelade otroligt bra gitarr!



Kommentarer
Postat av: nils

HAHAHA!! vilka vackra bilder på mig ;)

2009-05-24 @ 21:34:17
Postat av: Nattha

Ja, annars skulle jag inte lagt upp dom :)

2009-05-24 @ 22:01:37
URL: http://missfreaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0