Kort dag i skolan.

Innan jag åkte till skolan så mötte jag upp Josefine och Tobias som var i centrum.
Sen stog vi bara och snackade och sen han jag inte så mycket mer utan var tvngen att gå till skolan och plugga klart mitt festvåningsarbete som jag låg efter med, men sen insåg jag att jag hade alla papper hemma som jag skulle ha tagit med mig till skolan, men hade lite småbrottom i morse för att jag skulle möta upp Josefine och Tobias i centrum vid halv 1, därför tog jag 5 över 12 bussen och det var galet varmt ute. Nästan så att man vill springa i bikini ute.

Dagens outfit


Linne - Josefines (hittade inte min egna)
Tröja - H&M
Shorts - Gina tricot
Tight - fick av mamma i present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0