Internet igen!

Nu funkar mitt internet igen!
Det har varit lite dålig uppdatering dom senaste dagarna men jag har inte gjort något kul

Jag längtar tills den 6:e Juni inte för att det är Nationaldagen utan jag ska flytta! och det ska bli så roligt, jag längtar verkligen, fast det är på pappas sida jag flyttar och inte på mammas, hon skulle aldrig lämna viksjö förutom när vi flyttar ut då.

Snart ska jag in till stan med mamma, hennes kompis och hennes dotter, skoj skoj. Kommer nog komma hem med massa påsar och skor... Jag hatar att handla skor!
Men man kan ju inte få allting här i livet (annars skulle jag vara nöjd)

Nu ska jag byta om, äta frukost och sen åka.
Det blir uppdatering när jag kommer hem

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0