Hemma!

Nu är jag hemma!
Jag drog in till stan vid 13 tiden och kom hem vid 21.
Jag gick även hem med 10 cm klackar och dom skulle jag även ut med lite senare. Fast jag ångrar inte köpet av dom för vet ni vad? Dom är skit snygga! Ska lägga upp bild i morgon eftersom jag är alldeles för trött för det nu och jag är inte hemma heller så..
 
På kvällen drog jag till Axel med Kim, Dino och Josefine och sen hos Axel träffade jag på Fredrik, Victor och sen lite innan vi skulle dra så kom en tjej som jag inte minns namnet på.
Hos Axel så satt vi bara och drack öl och spelade poker, skit roligt hade jag och det var kul och träffa och träffa några gammal vänner.

Kvällens outfit var iaf ett par svarta jeans, ett rött linne och 10 cm klackar, Nu ska jag sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0