Godmorgon!

Hejsan!
Glömde att uppdatera igår, men när jag och Josefine kom hem igår så åt vi middag vid halv 1 (?) och sen bums i säng.
Nu är vi vakna igentlugen skulle vi nog sovit om inte jag hade vaknat av att min bror kom in. Men det är smällar man får ta.
I går kväll så drog vi som sagt till Lidingö och kollade på film och sen hände det ingenting mer, blev anklagad att jag ljuger? Orka att någon som inte ens känner mig ska anklaga mig, idiotiskt!

Ikväll ska vi över till Jossan i Hässelby och träffa några andra vänner!
Kommer bli kul, ska försöka ta massor av bilder.
Nästan alla killar verkar inte gilla att vara med på bild, lite synd! föutom bloggaren Amir då haha

Nu ska jag hoppa in i duchen och fräsha till mig, hörs senare på dagen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0