Smaka på Stockholm

Åh äntligen hemma, har varit i stan hela långa dagen tills nu. Vi hade två uppgifter vi skulle göra innan Måndag och tänkte lite smart om jag gör dom nu så kan jag vara ledig i morgon. Så nu är jag fri i morgon, dock ska jag plugga.. Jag drog till Max innan på morgonen och sen drog vi in till stan och mötte upp Jossan, Lina, Josefine, Cissi och Ludde.

I stan fick vi två uppgifter vi skulle göra, dels så skulle vi jämföra Hötorgshallen mot Östermalmshallen, Östermalmshallen var mycket mycket bättre än Hötorgshallen tycker jag.

Sen gick vi från Stan till Kungssträgården var och där skulle vi ''smaka på Srockholm''  lite roligt namn. Där ska man gå runt och smaka på vissa maträtter men där gav vi upp, det regnade och jag och Lina tog en öl istälet.

Vi var väl där i kanske en halvtimme innan vi alla skilldes åt, jag somnade på direktbussen hem och missade min station..



Lina, Max, Jossan och Ludde


Josefine och Cissi


Jag och Lina som inte ville smaka på maten utan dricka ölen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0