Söndags ångest

Söndagen är nog den mest tråkaste dagen i veckan..Eller det måste vara den tråkigaste dagen eftersom det är Måndag efter och det innebär skola, vilkte suger.. Tycker inte om skolan alls, har underkänt i ganska många ämnen för att jag var borde sjukt mycket förut av vissa anledningar..
Men den smällen fick jag ta senare i slutet av månaden när jag inte fick några pengar, så nu efter sommarlovet då jag bara har ett år kvar så ska jag faktiskt försöka lyckas bättre än jag gjorde i 2:an..
Jag är faktiskt besviken på mig själv. Kommer skämmas över mina betyg, eller iaf dom jag kände att jag kunde klara det bättre!

Jag är en stark person men inte när det gäller skolarbete! 
Just nu borde jag igentligen plugga, men jag vill inte..Orkar inte, är trött och tycker inte att det spelar någon roll om man pluggar nu eller inte. Jag slutar skolan på Torsdag! Kommer inte ens vara med på avslutnigen..



Kommentarer
Postat av: nils

svikare som slutar på torsdag!

2009-06-07 @ 23:46:50
Postat av: Nattha

Gumman lilla.. vi ses sen ju!

2009-06-07 @ 23:50:16
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

höörröööö jag sa ju till dig förut för länge sen att det här skulle hända. du ska ju vara mer i skolan och voila; bättre betyg och studiebidrag! :D

2009-06-07 @ 23:55:56
Postat av: Nattha

Yeah.. =)

2009-06-08 @ 01:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0