Solskydd

Hemma igen efter en dag på badstranden igen.
Har bränt båda mina axlar och ansiktet..suck, måste vara noggran med att smörja in mig när jag ska sola men tänker inte alls på det när man ligger där och steker med skön musik.

Imorgon är det samma sak som dom senaste dagarna, alltså bada och sola senare på kvällen ska hela gänget grilla och det kommer bli myspys ingen ska banga på ett nattdopp efter grillningen har jag bestämmt, men nu ska jag ta mig ett långt skönt bad och smörja in mig.
Puss






Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

du har ett riv sår på benet mihihihihii



vart är ni och badar nånstans? ;p haha

2009-06-26 @ 01:34:05
Postat av: Nattha

Ja, lekte med grannens hund i lillsjön så gick jag in i en buske som jag inte visste va taggbuske..



Hässelby strand är vi o badar!

2009-06-26 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0