Solen är tillbaka

Nu funkar mitt internet igen, herregud jag dör utan internet nej men nästan alltså.
det kommer inte häönda så mycket idag, skulle egentligen åkt till Värmdö men det får bli en annan dag var tvungen att fixa med min internetbank osv.

Nu sitter jag och kollar på bartenderskolan jag vill gå en kurs i 4 veckor, det veckar sjhukt jävla nice!
det här ingår:

Inklusive boende

13 900 SEK

4 veckors intensivutbildning

2 Utbildning i flairteknik

3 Kurskompendium i 4-färgs tryck med 100 drinkrecept

4 Gratis cykel under hela kursperioden

5 Certifikat vid avslutad kurs

6 50% rabbat på flertal barer & restauranger

7 Boende på hotell i 4 veckor

8 Avslutningsmiddag

 vet ni vad, på utbildningen snackar dom svenska! :)

lånat info av: http://www.bartenderskolan.com/prices.php?city_id=10&submenu=prices

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0