Sol och bad

Blir dåliga uppdateringar nu när det är så fint väder ute har suttit ute vid en strand med nära och kära efter ett bra tag och en solbränna så rörde jag mig hemåt för att sedan åka till Brommaplan med Ludde för att möta upp Jossan efter hon slutat jobbet, därefter drog vi och tog det lugnt vid en stand jätte mysigt.
Efter vi suttit där i 2-3 timmar så ringer vi Kim och han hämtar upp oss med båten och vi åker runt med den, vilket var väldigt härligt. Runt 10 så lämnade vi båten och drog oss hemåt.

Imorgon ska jag bada med nära och kära i Kungsängen som idag, rätt mysigt. Ska försöka spela lite bättre vattenpolo som inte gick så lyckat sist.
Ska inte sola med toffsar på armen heller, har fått två runda märken på min arm väldigt snyggt NOT!

Jag på Båten, sitter längst fram som vanligt =)
Jag lite senaee på kvällen, mysigt!
Kim
Ludde och Jossan

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

kör ni en lill-sjöng eller? ;p

2009-06-25 @ 19:55:42
Postat av: the princess

nej sarah! Mälaren :) jag hatar bilden på mig nattha!!!!!!!

2009-06-25 @ 23:42:28
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

va? vadfan snackar du om? :( du förvirrar mig :(

det står att du skulle åka och bada imorrn? i kungsängen? menar du inte lill sjön då eller? :S

2009-06-26 @ 01:31:32
Postat av: Nattha

aa, lillsjön

2009-06-26 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0