Skäms!

Jag har sjukt jävla ont i magen!
Har inte kraften längre med allting, i morgon är det min absolut sista dag i skolan.

Kommer få betygen hemskickade, har inte ens sagt till min mamma hur många ig:n jag har för jag skäms. Jag låg och tänkte på det igår kväll innan jag somnade.. Hemskt, jag var jätte duktig hela 1:an, var borta någon enstaka gång, typ 2gånger per år kanske.. Och då var jag sjuk.. Nu har jag varit borta minst halva tvåan
Jag är jävligt glad att mina lärare lät mig hoppa upp till 3:an fast jag själv inte tycker att jag förtjänar det!

Nu ska jag kolla film och mysa med popcorn och massa annat gott!

Kommentarer
Postat av: nils

vilket deprimerande inlägg! gumman då! man ska aldrig skämmas, för jag lovar, hade du fått göra om det skulle du gjort samma sak! HAHA. men jag gillar slutet på inlägget : Nu ska jag kolla film och mysa med popcorn och massa annat gott!



lite efter regn kommer solsken känsla! HAHA

2009-06-09 @ 01:06:55
Postat av: Nattha

haha jaoo..

2009-06-09 @ 10:54:59
Postat av: Skip

tur du hade hahaha

2009-06-13 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0