Love

Inte haft någon lust och bloggat när det är soligt och fint ute.
Varit i hässleby och badat som vanligt med favorit gänget! Senare drog jag, Jossan, Kim, Robin ovch Ludde ut med Kims båt! Fett najs det var, ska lätt tvinga ut Kim i morgon och åka ut med Båten :).
Fast det får bli efter jag varit i Kungsängen med mamma och två av våra grannar, måste ju spendera lite tid med mamma nu när hon har semester.
Efteråt så ska jag säkert möta upp gamla vanliga gänget och bara chilla orkar inte direkt sitta inne nu när det är så fint väder ute.
Kanske åker ut med Kims båt (hoppas).
Annars ska jag och Jossan knuffa i Max, Kim, Ludde och alla andra killar som inte vågar bada, vilka badkrukor man umgås med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0